Procedurer og struktur

 

Ved at dykke ned i virksomhedens daglige procedurer, stille de rigtige spørgsmål og udfordre hverdagens rutiner, får vi skabt overblik over de økonomiske rutiner. Derefter udarbejder og implementerer vi en løsning.

 

Hos Dit Team ved vi, hvor uoverskuelig dagligdagen i bogholderiet kan være. Vi ved, hvordan regnskabsafdelingen kan blive lagt ned i henvendelser og arbejdsopgaver fra hele organisationen, som skal passe ind i alverdens deadlines.

 

Vi ved, hvor omfattende det kan være at få det fulde økonomiske overblik. Det ved vi, fordi vi selv har været der.

 

Til gengæld ved vi også, hvordan vi skal få løst op for situationen.

 

Ved at dykke ned i virksomhedens daglige procedurer, stille de rigtige spørgsmål og udfordre hverdagens rutiner får vi skabt overblik over de økonomiske rutiner. Derefter udarbejder og implementerer vi en løsning, der både i forhold til systemer, personlige kompetencer og forretningsgange, understøtter virksomhedens ønskede strategi.

 

Kort sagt – vi vender hver en sten og sørger for at placere den således, at der skabes bedre flow og ingen unødige ophold.

 

Måske lyder det omfattende, men faktisk er det ikke så svært, når blot man er vedholdende, grundig, indlevende, lyttende, erfaren, udfordrende, løsningsorienteret, dedikeret, fokuseret, engageret, kompetent og målrettet. Og så gør det selvfølgelig ikke noget, at man selv har prøvet det mange gange….

 

 

Dit Team • Helle Svensson • Telefon 6066 2765 • helle@ditteam.dk

Dit Team • Ulla Mygdal Sandvig • Telefon 4088 4300 • ulla@ditteam.dk